Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2013 07:35 - Сензация! Писмо от протестите - "До баба на село". МВР търси подателя!
Автор: ackoleff Категория: Политика   
Прочетен: 6138 Коментари: 9 Гласове:
10

Последна промяна: 02.07.2013 12:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здравей мила бабо,

Няма да се връщам на село щоту си намерих вечи работа. Сега съм ентелегент. Участвам в протеста на ентелегентните. Многу е интересно и с голямо бъдищи.

Вярну ми казвахте вий, че всичку става с връзки. Тук намерих един от другото село дето заедно ходихме на мачове. Той е отговорник на група и веднага ме взе на работа. Всеки ден ме учи. Ще стана пруфесионален протестиращ. Тук има много такива, но малко са пруфесионалистите. С многу труд може да се издигне човек, че даже и в чужбина да иде.

Да ви кажа вече имам няколко участия. На всяко плащат веднага даже и аванс дават, ама заплащането е според ролите и протестите. Най – новото било, че вече и храна раздават. За сега сме обаче само на пици. Временно ги спряха щото две момчета се скараха. На едното един пумияр му взе пицата докато си палеше цигарата и той тръгна да го трепе. Пък другия скочи да го дърпа и не му даваше и в разправията се нацапаха с кетчуп и развалиха снимките на телевизията, щото протестите трябвало да са мирни. Пък нали знаете, че кетчупа прилича на кръв. Ама научих, че е страшно да утрепеш пумияр. Веднага ще те осъдят. Пък човек можело. Щели да те оправят. Какви работи само по столицата.

Има неща още които немога да разбера. Ония ден бях на доходна работа. Носех плакат и виках. Дадоха 45 лева. Начи плакатите ги дава безработен художник, а кво да праим казва безработен режисьор. Единия вика, че другия бил некадърен и затва нямал работа, другия пък той вика за тоя ама и двамата са професионални протестиращи. Те взимат много. Това не ми е ясно още ама тия дни ще ми кажат.

Ако ви казват, че няма работа в София да знайте лъжат. Тук даже и на душевно болните дават работа. На някой си Ундулин Сунгурларев му дали роля да прави гладен протест. Доста пари ша е и допълнителна храна има ама трябва да се яде на скришно. Аз не ставам за тая работа.

Сега уча класика и универсални скандирвания. Повтарям си постоянно репликите – „Червени бклуци“, „Мафия“, „Победа“ и „Остафка“. Ще уча скоро спортни скандирвания и природозащитнически. Има още много и се притеснявам как ще ги запомня, но иначе с другото са справям отлично. Не правя грешки. Едно момче тук се обърка и от единия протест отишъл в другия. Добре че полицаите са добри хора и помагат. Иначе нямаше да му платят пък ако бил спортен протест си ставало опасно.

Научих за историята на протестирането. Едно време имало някви хайдуци ли какви, ама не ги разбрах щото беше дълго. След тва били партизаните. Протестирали както трябва и после дълго време си живели добре. В сегашно време са демократите. И те така и си живеят добре вече 23 години. След още някоя година незнам как ша са казват ама ше съм от тях и аз да си поживея. Може като Кокошлуков да стана. На студенски протести като дойдат - имало редовно. Ша ида и направо студент ма правят. И добре са плащали на времето 40 марки, ама курса бил висок. Изобщо хубава работа си намерих.

Пак ша пиша мила бабо. Сега тръгвам за парламента. Там ша съм няколко дни за да видя кои са демократите. С тях сме комбина. Ама това го знаят началниците на групите. Има и по-големи началници ама ги няма. Те готвят организация за изборите. Пак ша ни търсят. Ай чао за сега.




Гласувай:
18


Вълнообразно


1. lasaro - Писмо от баба
02.07.2013 20:04
Ти си истинска комунистка, чадо.
Гласувахме с теб за др. Станишев, нали?Ние куманистите, баби, никога не протестираме, ние обичаме партията с глвно П.
БСП ще ни спаси от лошите гербери, нали, баби.
И нашият Волен също.
Хайде че отивам да слушам др. Миков

ти ходиш ли при нашите в путкрепа на др. Орешарски?
Цели 40 човека ходели там, сигурно са от блока на др. станишев.
цитирай
2. ackoleff - Телеграма до баба
02.07.2013 20:57
Не бабо! Не съм комунистка. Как пък хич не разбираш ма бабо от демокрация и пазарна икономика. Сега съм свободна и който даде повече за него съм. Пък сега никой нищо не дава и само вземат, та почнах да тренирам с АК47.
цитирай
3. dinkov - Динков
03.07.2013 04:33
ackoleff - ако си ти на снимката, значи си малко по-млад от мен или сме почети набори. Следователно си изучавал в час по руски език навремето Пушкин. Незнам ти какво си запомнил от него, но едно от основните послания които ми останаха от тези часове бе, че може да не станеш лекар, адвокат, икономист, инженер, тютюноработник, леяр или какъвто си искаш, но гражданин си длъжен да бъдеш.
Постинга ти просто е проява на лош вкус.
Разбира се никой не е длъжен да се съгласява с моето мнение.
Ицко
цитирай
4. ackoleff - Динков
03.07.2013 09:46
Аз съм на снимката. Не се крия. Благодаря за коментара. Уважавам всяко мнение стига да е изказано културно. Аз не обичам да лъжа. Бях много шокиран на времето когато научих от студент, че е получавал пари за да е на барикадите. Цената е 40 DM /не давам подробности предполагам знаеш защо/. Сега пак има подобни случаи. За тях съм писал, но идеята е друга - в момента по-младите когато не става дума за политика, но и при нея, ми заявяват, че "светът бил такъв - те да са добре, другите да умирали". Не приемам този начин на мислене. Другото което ме кара да обърна внимание на протестите сега е, че НЯМАТ нищо общо с предишните, които бяха спонтанни. Само първия ден срещу назначаването на Пеевски бяха такива. Сега са овладени от управлявалите ни 23 години.
Ако сте чели и други постинги - резултатите от изборите показват че 50% не са гласували. Те изчакват за да дадат своя глас, но той може да не е при избори. Това също е гражданска позиция.
цитирай
5. demograph - Не протестирай баби
03.07.2013 17:22
Стой си в обора. Говедаря ни е добър. И по - добър ще стане. Казва, че може и да изведе говедата на паша.
цитирай
6. ackoleff - Не протестирам баби
03.07.2013 22:00
Вече не протестирам бабо. Купих 20 метра въже и кило сапун. Очаквам сигнала. Ще награждаваме комунистите и демократите, щото са полезни за България колкото колорадските бръмбари за картофите.
цитирай
7. getmans1 - относно ком. #4
04.07.2013 08:33
Февруарските протести били "спонтанни"- с топ да ме гърмите не може да ме обедите!

Този който го повярва прави голяма грешка а този който го твърди прави голяма услуга на оня зад кадъра!
цитирай
8. ackoleff - Съгласен съм с Вас
04.07.2013 09:14
Съгласен съм, че няма как да Ви убедя. Както и мене не можеха да ме убедят за първите митинги в зората на демокрацията, които преминаха в протест и барикади. Аз вярвах и по-късно ми стана доста мъчно като разбрах истината. Сега когато пиша нещо пиша само което знам. Но от един пост няма да ме разберете какво точно искам и каква ми е позицията. Ако проследите постовете от началото на миналите протести ще Ви стане ясно, кое, как и защо.
цитирай
9. demograph - Февруарските протести бяха руско - русофлиийски добре платен заговор
15.07.2013 22:51
getmans1 написа:
Февруарските протести били "спонтанни"- с топ да ме гърмите не може да ме обедите!

Този който го повярва прави голяма грешка а този който го твърди прави голяма услуга на оня зад кадъра!

Сега Ореха се разплаща със спонсорите. А ти Асенчо, мил бабин - не протестирай. Стой си в яхъра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ackoleff
Категория: Новини
Прочетен: 301401
Постинги: 109
Коментари: 165
Гласове: 249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930